środa, 3 lutego 2010

karteczkę śliczną ...



taką od Cynki dostałam,
Cynko :*



"czasu w zapasie" w sam raz dla mnie :)
karteczki przypominanie może pomoże lepiej się zorganizować ;)
słoikowa jest faktycznie bo słoiczek jest szklany !

teraz proszę aby scraperki zamknęły oczy bo ...
pokazuję moje pierwsze coś na kształt tagu :)



użyłam tuszy Holtza distress w kolorze vintage photo i peeled paint oraz Perfect Pearls w kolorze kiwi i heirloom gold ze scrap.com-u



cały czas się zastanawiam czy to bardziej ważka, czy ćma :D

chciałam Wam jeszcze pokazać korale, które wypatrzyłam, za całe ... 10 zł



i tak bym je kupiła, ale w efekcie dostałam jako gratis do kupionej tuniki
chyba miła Pani za ladą zauważyła ten błysk w moich oczach :D
mam nadzieję, że zdjęcie choć trochę oddaje ich urodę, taka szarość złotem rozświetlona

i na koniec żeby było i mojego coś


tygrysie oko i małe kulki malachitu
(sprzedane)

pozdrawiam Was cieplutko :)

3 komentarze:

  1. :)))))))))))))))))

    TAg - piękny!!!
    wysmakowany cudnie!!!

    to ja Cię chyba teraz do scraprodzinki przerzucę, co ?! :)))

    bizuteryja cudniasta!

    niech te śniegi topnieją..bo tęsknię;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyli i rewelacyjny tag!!!!
    Kochana, żadnego zamykania oczu. Tag jest naprawdę świetny, więc trzymam kciuki za kolejne scrapowe twory!
    I zdrówka dużo życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki dziewczyny :)
    oj, jeszcze cyba za wcześnie na awans do scrapowej rodzinki :))))

    OdpowiedzUsuń