środa, 14 lipca 2010

trochę

byłam, trochę mnie nie było a teraz już jestem :)

Na początku pochwalę się cudeńkami z wymianki z Boniusią,
w zamian za kolczyki poprosiłam Bożenkę o małego kotka, podobnego do tych, które mnie na jej blogu urzekły
to co dostałam to był ... pięknie opakowany róg obfitości !



dostałam DWA śliczne kotusie !!!

przewidując, że kotki prędzej czy później trafią w ramiona moich dzieci, Boniusia zrobiła coś i dla biednej, ograbionej matki :)

dostałam komplet bordowych kwiatów



ja wysłałam dwie pary kolczyków:

pierwsze morskie



drugie, soczyste na lato :)



Bożenko jeszcze raz dziękuję, to była wielka przyjemność !!!


Przy okazji chwalenia się ;) pokażę łupy z lokalnego ciuchlandu z miasteczka nad jeziorkiem,

duży, lniany obrus



oraz dwa mniejsze, nie miej urocze :)



Pozdrawiam serdecznie i pędzę odrabiać zaległości na Waszych blogach !!!

3 komentarze:

  1. cudne te Twoje kolczyki, cudne!

    ślicznosci upolowałaś i dostałaś:)))

    do zobaczenia jutro:**

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie również i bardzo dziękuję Aniu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    wymiana widać, że udana:)
    Obrusy rzeczywiście piękne...szczególnie ten w kwiaty mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń