poniedziałek, 24 sierpnia 2009

hej, przyleciał ptaszek !

Z dzisiejszą pocztą otrzymałam pewną kopertę. Jak powiadają "trafiło się ślepej kurze ziarno" i z okazji złapania 7000 u Cynki stałam się szczęśliwą posiadaczką jednej z jej fantastycznych prac. Przyleciał do mnie ptaszek w cudnych kolorkach. Już zwisa z mego biurka gdzie odbywa się produkcja moich wytworów a napis, którym został przez Cynkę opatrzony dokładnie do tego miejsca pasuje. Razem z ptaszkiem otrzymałam uroczy bilecik. Zrobiłam zdjęcia, żebyście mogli mi pozazdrościć ha, ha :D.
Tu ptaszek z bilecikiem
a tu ptaszek solo
Cynko ! Bardzo Ci dziękuję !

1 komentarz:

  1. że pasuje - się cieszę,
    że tu trafiłam - się cieszę

    że radość mogłam sprawić - się cieszę

    :DDDD

    pozdrwaiam !
    (ziomalkę prawie że :-)))

    OdpowiedzUsuń