piątek, 21 sierpnia 2009

przyjemnościom nie ma końca czyli .... Panna Andzia ma wychodne i wyróżnienia :)

Dzieci zostały pod opieką tatusia a panna Andzia ( no może z tą panna przesadziłam :D ) spędziła przyjemny wieczór słuchając Czesława na żywo. Jest jedyny i niepowtarzalny :))))

A na ten kawałek natknęłam się na YouTube :


jak dla mnie mrrrrrrrrr

Poza tym spotkała mnie druga wielka przyjemność, a mianowicie otrzymałam od Ani wyróżnienia







Jest mi tym bardziej miło, że są to pierwsze jakie otrzymałam. Aniu dziękuję Ci bardzo :*****.

Wyróżnienia przekazuję dalej wszystkim niesamowicie zdolnym ( szczęka ciągle mi opada :)), których blogi odwiedzam a i tym których dopiero odkryję :).

Wszystkich zaglądających pozdrawiam i biorąc pod uwagę aktualną godzinę życzę dobrej nocy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz